Twardy dysk i nóżki.

Autor: Tomek Grabowski \(Floyds\) (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 18:37:55 MET

Witam.

Mam pytanko odnoście twardego dysku.
Zmieniałem dzisiaj połączenie dysku twardego na płycie głównej i
stwierdziłem że jego jedna nóżka, w łączu 40 pinowym (obok pustego pinu -
nad nim) jest jakby wciśnięta do połowy. Wcześniej tego nie widziałem . Czy
tak to już jest, czy może się poluzowała i wcisnęła się głębiej. Dysk to
Fujitsu 30 GB. Dziękuję za wszelkie odpowiedzi i gorąco pozdrawiam.

Tomek Grabowski.