Re: wyższośc intela na amd i odwrotnie

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 20:17:58 MET

> proszę szanownych grupowiczów o wypowiedzenie się dlaczego kupili
dany typ
> procesora, jakie mają z nimi problemy , czy system często się wiesza
itp

No więc ja kupiłęm AMD Athlon 1,4GHz z tego prostego powodu, że był to
procesor który w wielu testach uzyskiwał wysokie noty za wydajność, w
swojej klasie (megahercowej, cenowej?). Problemów z nim nie mam
absolutnie żadnych. Co do zawieszeń to zdarzają się, ale wszystkie są
z winy windowsa (nie zdażyło mi się, żeby cały komp bez przyczyny
zatrzymał pracę, i "zamarł")

> wszystkim którzy poważnie potraktują mój post bardzo dziękuje

Nie ma za co

> pozdrawiam

Ja równierz

--