Re: DO WSZYSTKICH KTORZY CZYTAJA PL.COMP.PECET

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 18:31:16 MET

Użytkownik bazio <bazio_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4mmka$aah$4_at_news.tpi.pl...
> to nie jest zaden spam tylko tak jakby rfd :)
>
> Wiecie dlaczego ludzie pisza na ta grupe o np.windowsach ? Bo sami nie
> wiedza o czym jest ta grupa.
> Nazwa grupy jest dwuznaczna : pl.comp.pecet hmmm....... pecet i z czym Wam
> sie to kojarzy ?
> Ze sprzetem TAK z OSami tak wiec dlaczego by nie zmienic nazwy grupy na np.
> pl.comp.pecet.sprzet i/lub

Fajnie by było żeby zmienić nazwę grupy na <pl.comp.pecet.sprzet> i nie ma
potrzeby dokładania nowych grup - po prostu tyle (dla Win istnieją już odpowiednie
grupy).

Niestety nie mam wielkiego pojęcia o takich inicjatywach a powinno być to już
dawno zrobione.

PeJot