Re: DO WSZYSTKICH KTORZY CZYTAJA PL.COMP.PECET

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Wed 20 Feb 2002 - 17:03:48 MET

"bazio" <bazio_at_go2.pl> wrote in message news:a4mmka$aah$4_at_news.tpi.pl...
> to nie jest zaden spam tylko tak jakby rfd :)
>
> Wiecie dlaczego ludzie pisza na ta grupe o np.windowsach ? Bo sami nie
> wiedza o czym jest ta grupa.
> Nazwa grupy jest dwuznaczna : pl.comp.pecet hmmm....... pecet i z czym Wam
> sie to kojarzy ?
> Ze sprzetem TAK z OSami tak wiec dlaczego by nie zmienic nazwy grupy na
np.
> pl.comp.pecet.sprzet i/lub
> pl.comp.pecet.os win czy jak tam chcecie
> albo zostawic tylko pl.comp.pecet.sprzet
> hmm....... podoba Wam sie to czy nie ?
> prosze o komentarze

Ja bym powiedzia tak: Jak wywolalem II Wojne Swiatowa bedac trzynastolatkiem
za duzo przesiadujacym przy komputerze:) Jestes genialny! Poruszyles chyba
jakas czula strune! Zobacz jak sie wzyscy rozgadali, jak zaczeli wzajemnie
udowadniac sobie, ze drugi wie mniej od pierwszego... I nikogo juz nie
obchodzi, ze cala ta dyskusja jest NTG... Nie wspominajac juz o tym, ze
dawno odeszli od tematu.
Wlasnie zdalem sobie z czegos sprawe... Ja sam nie mogac sie powstrzymac od
tego komentarza chcac niechcac dolaczylem do tej grupy.
Mea Maxima Culpa.
Sorry!
MA