Re: prosze o pomoc

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 18:31:42 MET

Użytkownik peedubu <peedubu_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4lbb1$ee4$1_at_news.onet.pl...
> witam wszystkich na grupie!
> pisze pierwszy raz tutaj, wiec witajcie!
>
> mam problem przy uruchamianiu komputera.
>
> w pewnym momencie pojawia sie niebieski obraz a na min napisane:
>
> "Incjalizacja urzadzenie VFAT nie powiodla sie.
[...]

Nie napisałeś nawet jakiego systemu to dotyczy ani konfuguracji kompa
(marne szanse że Ci ktoś trafnie odpowie)

Może być to wirus - Klez.E (przeskanuj kompa mks_demo dla dos ze strony producenta)
a może trzeba jakieś łatki zainstalować do Win95osr2 (np. dla K6 od 350Mhz,
nowsze jądro-usbsupplementt itp) a może wysiadła pamięć - who knows ?

PeJot