prosze o pomoc

Autor: peedubu (peedubu_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 11:14:48 MET

witam wszystkich na grupie!
pisze pierwszy raz tutaj, wiec witajcie!

mam problem przy uruchamianiu komputera.

w pewnym momencie pojawia sie niebieski obraz a na min napisane:

"Incjalizacja urzadzenie VFAT nie powiodla sie.

Urzadzenie lub zasob wymagany przez VFAT jest niobecny lub niedostepny. Kont
ynuowanie ladowania VFAT jest niemozliwe.

System wstrzymany"

dla mnie to kosmos. nie mam pojecia o co chodzi. ba, nawet nie wiem o co mog
loby chodzic!!!

moze ktos z grupy mnie oswieci lub pomoze na priv, albo nawet tu publicznie?
pliz...

pozdrawiam,
pawel
(peedubu)