Re: Nowy dysk twardy

Autor: Weird (root_at_kujawiak.man.lodz.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 17:47:26 MET

Przychodzi "Bodo" <dry_wood_at_poczta.onet.pl> na pl.comp.pecet i tak
oto prawi:

>tego sie obawialem, bo ja kompletnie nie wiem jak to zrobic.....
>jak uzyc fdiska?? moze mi ktos pomoc?

Zrób sobie dyskietke startowa z fdiskiem.
Wyjmij stary dysk.
Uruchom kompa z dyskietki.
Uruchom fdisk.
Szalej ile wlezie , im więcej nakombinujesz i im więcej napsujesz to
tym więcej się nauczysz.
Jak Cię już dostatecznie wk...i fdisk to polecam Ranish Partion
Manager , ale też nauka bywa bolesna . Partition Magic też jest dobry
, ale dopiero po przejściu "kursu" fdiskiem i Ranishem ;)

--
Pozdrawiam
Pjnjo (pjnjo_at_poland.com)