Re: I co tu wybrac: ABIT ST6 vs ASUS TUSL2-C ??

Autor: Weird (root_at_kujawiak.man.lodz.pl)
Data: Mon 11 Feb 2002 - 22:00:28 MET

Przychodzi "Tomek" <nixon_at_wp.pl> na pl.comp.pecet i tak oto prawi:

>Pomozecie :)) ?

No pewnie ;)

Posiadam ST6 i na samym początku trochę mi "psociła" , ale po
wygrzaniu się pracuje stabilnie . Wsadziłem tam celerona 800 ,
podkręciłem na 960 , u mnie chodzi stabilnie nawet na lekko OBNIŻONYM
napięciu ( 1.7 V zamiast 1.75 V). Wbudowany codec audio jest lekko
mówiąc do dupy , ponad 33 MHz na PCI i znika , w 98 pierdział na
dodatek ;)
Możliwości overclockerskie na tej płycie są przeogromne , próbowałem
uruchomić Celerona na 1.1 GHz ale mój cooler juz nie wyrabiał i
Celeron wchodził na 60*C przy idle , ale dla mnie i tak 960 wystarcza
w zupełności.

Jedyny minus to trochę niedopracowany kontroler IDE z i815 , ale to
już sprawka Intela ;))

--
Pozdrawiam
Pjnjo (pjnjo_at_poland.com)