Re: DO WSZYSTKICH KTORZY CZYTAJA PL.COMP.PECET

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 15:14:02 MET

Hi,

bazio wrote:

> tak ale dostaje go juz PO wyslaniu postu :)

No niestety. Umiejętności wróżbiarskie dopiero rozwijam, jak już
mi będzie wychodziło całkiem nieźle to nauczę tego newsbota też ;)

> tak ale newbies nic nie wiedza o zadnych fakach a ni innych takich :)

Też niestety. I dlatego należy im zwracać uwagę i podsuwać odpowiednie
źródło (po lekturze którego będą już wiedzieli wystarczająco dużo).
Sprzeciwiam się tu zarówno pisaniu tylko i wyłącznie NTG w odpowiedzi,
jak i (a może i bardziej) udzielaniu odpowiedzi na pytania niezgodne
z tematyką bez odpowiedniej uwagi o "NTG".

> ale sledze juz grupe od kilku miesiecy i nie widze aby sie ktos burzyl ...

Ostatnio jakieś ponad pół roku temu była chyba na ten temat rozmowa...
Nic z niej niestety nie wynikło. Chwilowo istotniejsze są sprawy
organizacyjne dotyczące cancel-bota (niedługo pierwsze głosowania
zrobię, mieć nadzieję), więc dyskusja nad zmianą nazwy pewnie znów
się trochę odwlecze w czasie.

Na pewno widać już jakieś rezultaty akcji informacyjnych. Podejrzewam,
że sytuacja na grupie byłaby znacznie gorsza, gdyby nie newsbot,
zdecydowana reakcja na spam ogłoszeniowy (podziękowania dla Krzyśka
za interwencję w Allegro) oraz informowanie o tematyce grupy i adresie
FAQ. Bardzo możliwe więc, że nawet bez zmiany nazwy po uruchomieniu
cancel-bota będzie jeszcze lepiej.

> a wiec kto w koncu zalozyl ta grupe ?
> czyzby pan T.Surmacz ? :)

Fizycznie pewnie tak, bo on całym polskim Usenetem zawiadywał w czasie
jej zakładania (teraz też w większości on, AFAIK). Kto był pomysłodawcą
-- nie wiem. Na pewno w czasie zakładania grupa dotyczyła sprzętu
_i_ oprogramowania, bo nie istniały wtedy grupy pl.comp.os.* jeszcze.
Po ich założeniu tutaj został sprzęt, a oprogramowanie "przeniosło
się" automatycznie na grupy systemowe.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/    |
\................... ftp://sokol.gliwicki.necik.pl/ ......./