JESTEM ZA!!!!

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 02:59:24 MET

zamieńcie nazwę grupy na pl.comp.hardware lub pl.comp.pc.hardware i będzie
spokój!!! a nie wojujecie z boguwinnymi ludzmi dla których pecet to pecet
czyli komputer :) nawet na pierwszych lekcjach informatyki w podstawówkach
uczą że komputer to software + hardware :)

w ogóle dla mnie rozbicie grup na software i hardware jest trochę głupie bo
te dwie sprawy się zazębiają i jak np w dyskusji wyjdzie że problem to
jednak nie sprawa hardwaru tylko softwaru to od razu "won na inną grupę" -
już kilka razy sie z tym spotkałem.
i w ogóle ta grupa jest najbardziej popularną grupą z pl.comp.*
tutaj ludzie mają 2x większa szanse że znajda odpowiedz
na własnej skórze się o tym przekonalem
na pytanie zadane na os.ms-windows.winnt dot. nie zamykania się win XP nie
dostalem w ogóle odpowiedzi
po zadaniu go tej grupie otrzymałem odpowiedz po kilku godzinach i to
trafną....

no i tyle...
pozdro
Michał