Re: system sie zacina :(

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 15:11:15 MET

Użytkownik "Necro" <necro_at_go2.pl> napisał w wiadomości

| W czasie pracy na win98 i win2000, nieraz system sie zatrzymuje na
| chwile przy odpalaniu programów, przeciaganiu okien, nieraz nieco
szwankuje
| odswiezanie. Najnowsze gry 3D nieraz tez szarpia co pare sekund, a nieraz
| chodza caly czas idealnie plynnie na obu systemach.
| Sprawdzilem detonatory 12.40, 12.90, 27.xx i 23.10 - bez zmian.
|
| Win2000 Eng. (SP2, Via4in1 4.37 ), Win98PL ( Via4in1 4.37 )
| Duron 1GHz,
| Soltek 75-DRV2 ( BIOS v35 )
| 256 DDR
| GF2 Titanium Palit 64MB
> [...]

Sprawdź, czy jakiś program nie działa w tle - być może to jest główna
przyczyną. Oprócz tego pozostają jeszcze ustawienia BIOSu - spróbuj
przywrócić domyślne, fabryczne.
BTW ja taki sam problem, jaki Ty opisujesz miałem, kiedy psuł mi się stary
Caviar 2,5 GB aż po pewnym czasie wysiadła w nim w ogóle głowica odczytu..
może więc warto sprawdzić bajpierw dysk.

Pozdrawiam.