Problem z nagrywarka i nero 5.5.7.2

Autor: Friend (universum_lab_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 15:02:21 MET

Mam nagrywarke Fujitsu-Siemens(PHILIPS12x8x32). Dotychczas uzywalem programu
nero 5.5.5.2 do nagrywania CD-Audio z CD-Textem. Po zainstalowaniu nowej
wersji nero 5.5.7.2 program stwierdza ze moja nagrywarka nie obsluguje
CD-tekstu(bzdura w poprzedniej wersji bylo OK).

W jaki sposob program dowiaduje sie czy nagrywarka posiada opcje CD-tekstu ?
Moze pobiera sobie to z jakiejs wlasnej bazy danych, moze moge podmienic
tylko jakis plik z poprzedniej wersji nero i wszystko bedzie ok ?

Friend