Re: Czy Athlon-y XP maja zabezpieczenie przed przegrzaniem?

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 11:16:26 MET

"Slaff" <slaff_at_kki.net.pl> wystukał (news:a4qgib$7dv$1_at_news.tpi.pl):

> Masz całkowitą rację - znasz może stronę na której testowali płytę
> Solteka KAV2 ? na ww.sytuację przegrzanie (nie odpadnięcia
> radiatora)

Testu nie widzialem, natomiast ta plyta ma ponoc obsluge az 3 punktow
pomiarowych (dioda procesora, system temp. i auxillary header
connector, ktory mozna wlozyc np. w Barracude III).
Co do TB 1,4 to w istocie maly piecyk; testowalem go na miedzianym
radiatorze i pascie Silver Grease; najpierw zatrzymalem wentylator
palcem, potem osmielilem sie bardziej i odpialem zasilanie wentylatora.
Wprawdzie nastapil zwis, ale widac nie jestem Tomem ;) spalenia nie
bylo (test trwal ze 3 min.). To bylo w czasach, gdy spalony AMD dalo
sie zareklamowac, obecnie nikomu nie polecam nasladownictwa.
Przy najszybszych TB polecam dobre radiatory - na wszelki wypadek.
Pozdrawiam
Egghead