Re: Prosze o pomoc!

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 11:18:05 MET

"Bartek" <bart_at_master.pl>, wrote in news:a4qj14$8ci$1_at_news.onet.pl:

> Mam mały problem przy wlaczeniu komputera ze spekara wydobywa sie wycie
> (kilka dzwiekow naraz) i jest tak przez cały czas, co może byc
> przyczyna tego.

Zatrzymuje sie czy uruchamia sie normalnie? Docisniej karte graficzna,
sprawdz pamieci, sprawdz temp. procesora oraz czy wiatrak na raditorze sie
kreci. www.pecet.w.pl dizla bios tam masz wszystko ladnie opisane.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!