Re: USA

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 04:14:32 MET

On Sun, 17 Feb 2002 12:39:25 -0600, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>
wrote:

>Ja chcę kupić komputer za $200 - powiedz mi, który
>to model za taką cenę można w Circuit City kupić?
>Ty pewnie "dobrze poszukałeś" więc mi powiesz...
no no pszemol w circuit city za 2 setki to kompa nie trafisz chyba ze
po wszystkich mozliwych rabatach ale maja bardzo ladne sony z 3 kolka
za to na dzisiejszym computer show bylo co wybrac w przedziale do 200$
o ile takie ceny ciebie interesuja - ale nie nowki, co do nowych to od
259$ w gore bez monitora