Re: DO WSZYSTKICH KTORZY CZYTAJA PL.COMP.PECET

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 18 Feb 2002 - 04:10:46 MET

On Mon, 18 Feb 2002 00:51:28 +0100, "Luckydar"
<luckydar_at_poczta.onet.pl> wrote:

>wszystko inne. Mozna oczywiscie poczytac FAQ grupy, ale nie wszystkim sie
>chce... A najlepiej poczytac troche grupe i potem dopiero pisac...
To zle ze sie nie chce- ale w naszym spoleczenstwie to jakby normalka.
A co do wczesniejszego czytania to niestety wiekszosc tego nie robi
mimo, ze to jedna z podstawowych zasad. Jak to nazwac? Ignorancja,
nieznajomosc netykiety, lenistwo? Sredni poziom uzytytkownika usnetu
schodzi na psy.

>Poza tym IMHO nie jest takie proste odroznienie problemu sprzetowego od
>systemowego. Mialem np. uszkodzony RAM, a winilem system. I do tego tez byly
W wielu wypadkach nie az takie trudne.

Jeszcze przeboleje posty typu wlaczylem DMA w biosie co mam jeszcze
odptaszkowac w windzie aby to zadzialalo, ale teksty typu "jak
odblokowac komorki w excelu", albo "dlaczego w moim ops looku nie
widze tresci wiadomosci" ;-) , albo "podczas zamykania systemu windows
proces zatrzymuje sie na ekranie zamykanie systemu i wszystko sie
zatrzymuje - co mam zrobic aby ssytem sie zamykal?" wzbudzaja u mnie
_silnie_negatywne_ emocje.

Pozdrawiam
GLide