Re: Planuję tani upgrade

Autor: lokomotyw0_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 17 Feb 2002 - 21:47:45 MET

ok.tylko wez k7s5al-model z sieciowka na pokladzie.
Podobno rzadziej pojawiaja sie walniete egzemplarze-
lepsza kontrola koncowa u ecs`a.(wiem,wiem-ale to tylko
10-15 zl wiecej,a sieciowka jest niezla,ma np wake up on lan)
pomysl o CICHYM wiatraku,wiekszosc strasznie halasuje.
Zasilacz moze byc problemem-jesli jest dobry to wystarczy,jesli badziewny;
beda problemy.