Re: Planuję tani upgrade

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 21:51:51 MET

Użytkownik "Zbig" <Zbig_at_z.pl> napisał w wiadomości

Cześć,

| Myślę więc o np. Athlonie XP1600+ i płycie ECS K7S5A - upgrade zamknął
| by się w 1Kpln. Reszta komponentów powinna pasować (zasilacz 230W
starczy?).

Za 1000 PLN starczy Ci nawet na tę płytę i 1700+.. chociaż ja bym nieco
poczekał i kupił 1800+ :)
Co do zasilacza - 230W może być za mało. Kup 300W. BTW AMD rekomenduje
nawet 400W, ale 300 wg mnie wystarczy. Jeśli myślisz o pamięciach DDR to
polecam K7S6A na SIS 745 - można tam podkręcić procek przez zmianę
mnożnika.

| Pytanie: czy to rozsądny/optymalny wybór za tę cenę?
| Wiem, że zaraz powie ktoś, że wystarczy dolożyć troszkę...ale w tym
| przypadku albo tani albo wcale :(

Oczywiście że rozsądny. Za taka wydajność taniej już chyba się nie da.

Pozdrawiam.