Odp: AC 97

Autor: opath (opath_at_chello.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 20:00:35 MET

mialem to samo na plycie ecs pod celerona. myslalem ze to kwestia sterownika
ale nie. chyba tak musi byc. mni to nie zabolalo, bo i tak mialem zamiar
kupic sb live.
jesli chodzi o muzyke zintegrowana to na 10 wypowiedzi na ten temat tylko,
slyszalem tylko 2 pozytywne.

opath

Użytkownik Desperado <pbelino_at_elka.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a4onkj$rej$1_at_pingwin.acn.pl...