AC 97

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 18:00:16 MET

Pacjent : Shuttle AK31 KT266A , XP 1700+, 256 DDR RAM
Winfast MX 400,
sieć, B IV 40 GB,

Problem:
Przy odpaleniu gry (FIFA 2002) albo w 3DMarku 2001, (w innych jeszcze nie
sprawdzałem) po ok. minucie znika dźwięk... Wychodzę do Windowsów i nic nie
słychać , Winamp głupieje itd. Z tego co zauważyłem mixer chyba resetuje
ustawienia. Restart pomaga ,tzn wszystko wraca do normy, ale odpalając
powyższe programy dzieje się to samo.
Jeszcze dziwniejsze jest to, że oglądając DivXa wszystko jest w porządku...
Przeinstalowywałem sterowniki ale bez rezultatu...
Może ktoś spotkał się z tym problemem i się z nim uporał ?

Desperado