Re: Zestaw do domu

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 17:51:07 MET

"Leszek" <lechko_at_mail.icpnet.pl> wystukał
(news:a4o91l$hag$1_at_onyx.icpnet.pl):

> 80% postow dotyczacych problemow z kompem dotyczy procesorow AMD.
Nie procesorow, byc moze chodzi Ci o platforme. Swiadczy to o tym, ze
80% posiadaczy komputerow korzysta z platformy AMD. Znam ludzi, ktorzy
_zawsze_ maja problemy z komputerem, bez znaczenia czy jest w nich
procesor VIA, Intel czy AMD; po prostu maja dwie lewe rece i za
konfigurowanie sprzetu brac sie nie powinni.

> testowanie 3dmarkiem.Osobiscie mam PIV i nie mam zadnych problemow.
Osobiscie mam Athlona i nie mam zadnych problemow.
Pozdrawiam
Egghead