Re: Zestaw do domu

Autor: Nedd Ludd (nedd_at_wp.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 23:09:49 MET

> 80% postow dotyczacych problemow z kompem dotyczy procesorow AMD.W tym
> czasie posiadacze procesorow Intel po prostu graja lub w inny sposob kompa
> uzywaja.Ale ze o gustach sie nie dyskutuje wiec jesli dla kogos komputer
> jest celem a nie srodkiem to niech kupuje Athlona.Mozna mniemac ze
> Athlonowi dlubacze i maniacy 3dmarka to ci sami ludzie.Caly czas
poswiecaja
> na podkrecanie,chlodzenie i testowanie 3dmarkiem.Osobiscie mam PIV i nie
mam
> zadnych problemow.

Wiesz co?? nie kompromituj sie "ekspercie" i nie mąć ludziom w głowach.
Problemy ze stabilnością możesz mieć na każdym kompie jeśli byle ignorant
go skonfiguruje. Wiekszość ludzi wybiera AMD, wiec odnośnie tych systemów
jest wiecej postów
- to chyba normalne. Za czasów dominacji intela to intele na gównianych
płytach rządziły na grupie
i Ci którzy obecnie zachwalają AMD też je mieli- pamietam np wymiane
spostrzeżeń odnośnie podkręcania celerona II...
Nie znosze idiotów piszących farmazony wiec człowieku oszczedź nasze łącza i
zachowaj swoje urojenia dla siebie.

Nedd Ludd
nedd_at_wp.pl