irda i soft do tego szukam

Autor: numero uno (basone_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 15:41:12 MET

Witam

A Wiec tak .!po wielkich bojach i przerobkach
wreszcie podłaczyłem Irde bezposrednio do płytki..mojej Fic-601
Irde zmontowałem z urzadzonka od karty telewizyjnej.
a teraz mam ino takiego problema.Szukam softu aby moc zsynchronizowac
moja Irde z pilotem .Wiem ze kiedys było cosik takiego opisywanego w ktoryms
Chipie..
ale nie pamietam w ktorym to wlasnie to numerze było.
Jesli mozna by było podac jakas linke do stronki z tym softem to bym był
dźwięczny.

aha czy mozna czyms ciekawym porobic sobie makra do takiego pilota ze np.
pod jednym przyciskiem odpala mi sie winaamp a pod innym np Best Player?

jest cosik takiego?

z gory dziekuje.