Falujacy ekran LCD

Autor: Jacek W. (lou_at_poczta.fm)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 15:39:02 MET

Witam
Mam monitor LCD NEC 1550V. Podczas gdy w domu pracuje jakies urzadzenie,
ktore pobiera duzo pradu (np. zmywarka, mikrofalowka) monitor faluje (lub
mruga, jak to woli). Gdy mialem zwykly monitor CRT sytuacja taka nie miala
miejsca. Sprzet mam podlaczony do filtra przeciwprzepieciowego.
Zastanawia mnie czy nie pozostaje to bez wplywy na monitor.
Jak temu zaradzic....jakis stablizator napiecia? (kompletnie sie na tym nie
znam)

Dzieki
Pozdrawiam
Jacek W.