Re: Zgrywanie DivX'a z kompa na VIDEO , problem :((

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 15:21:26 MET

Mr.Słonio <elefantos_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:1lvu6u0n9u5blu4ojl8cd98sdjt3iqhnqt_at_4ax.com):

> Eloo :), mam GF 2 MX 400 64 MB z TV-OUT'em CHipset Chronotel 7007
> no i mam problem biore sobie np. TVTool'a no i wybieram dwa ekrany,
> heh i jest lipa bo na monitorku mam kolor a na TV czarnobilay
> obraz, tak samo jak wybieram z systemu jako klonowanie obrazu, bo i
> tak jest to samo nawet jak wybiore tylko obraz na TV, co to moze
> byc.???, czekam na info i z goory dziekuje

Pewnie laczysz karte z TV przez zlacze S-Video. Prawdopodobnie w kablu
masz przejscie tylko dla sygnalu luminacji. Zewrzyj jeszcze chrominacje
i bedzie OK, ew. dorzuc kondensatorek. Drugie wyjscie: kup gotowy
kabelek. W razie watpliwosci: www.hardwarebook.net.
Pozdrawiam
Egghead