Zgrywanie DivX'a z kompa na VIDEO , problem :((

Autor: Mr.Słonio (elefantos_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 10:58:17 MET

Eloo :), mam GF 2 MX 400 64 MB z TV-OUT'em CHipset Chronotel 7007 no
i mam problem biore sobie np. TVTool'a no i wybieram dwa ekrany, heh i
jest lipa bo na monitorku mam kolor a na TV czarnobilay obraz, tak
samo jak wybieram z systemu jako klonowanie obrazu, bo i tak jest to
samo nawet jak wybiore tylko obraz na TV, co to moze byc.???, czekam
na info i z goory dziekuje