Re: CD-ROM ... DVD - ?

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 13:05:51 MET

> Jako ze chcem zachowac nagrywarke w radosci i spokoju na dluzszy czas :D
bop
> jestem z niej w pelni zadowolony i jest a jej parametry sa dla mnie
> wystarszajace jak na domowe "zapotrzebowania" mam zamiar dokonac zakupu
> CD-ROM'a, a po nkonsultacji z ojcem stwierdzilismy iz "moze lepiej bedzie
> jak od razu zakupimy CD-ROM z DVD!

Nie odpowiem na twoje pytania, ale wyraze swoja ogolna opinie na temat DVD.
Kup tylko i wylacznie wtedy , gdy zamierzasz ogladac flmy DVD na ekranie
monitora lub ewentualnie poprzez karte z TV out na ekranie telewizora.
Jedyne oprogramowanie o jakim slyszalem na DVD to podobno jakas encyklopedia
(chyba PWN, ale nie jetem pweien). Wersje instacyjne takich programow poteg
jak Corel Draw ,czy Adobe Photoshop zajmuja 100-200 MB wiec czasy gdy
zajdzie potrzeba rozprowadzania ich na nosniku DVD sa jeszcz odlegle i twoj
swiezo nabyty naped do nich nie dotrwa.Naped DVD kosztuje okolo dwa razy
drozej od CD ROM , a jego trwalosc jest rownie krotka.

Jesli bedziesz kupowal CD ROM trzymaj sie z dala od Asusa i Samsunga.
Pierwszy jest super , ale tylko tak dlugo jak dziala (sam mialem dwa i znam
kilka innych wypadkow gdy popsul sie kilka tygodni po skonczeniu sie
gwarancji), drugi ma slabe osiagi i podobno slaba trwalosc (brak doswiadczen
wsrod znajoych odnosnie trwalosci). Moge goraco polecic Toshibe i Teac x 40
( nie wiem dlaczego nie bierzesz go uwage)

Robert P.