Konfiguracja 2 dyski i 2 systemy

Autor: FremeN (dast_at_epwik.com.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 10:20:40 MET

Witam,
Mam Caviara 13Gb (ATA 66) + CD-RW LG+ Zip100 wewnetrzny. Na
dysku dwie partycje Win 98 SE i Win 2000. Chce dokupic drugi
dysk (40-60Gb ATA 100) i teraz pytania :
1. Jak polaczyc to wszystko? Spiac dwa dyski razem, czy
rozdzielic? Jak rozdzielic to szybszy dysk z Zipem, a
wolniejszy z CD-RW, czy odwrotnie?
2. Jak instalowac systemy? Oddzielnie na dyskach chyba
bedzie bezpieczniej, ale nie wiem jak ustawic "boot". Czy to
w ogole ma znaczenie gdzie bedzie boot sektor....
3. Tak dla pewnosci, kiedys dwa dyski roznych firm potrafily
nie chodzic razem, teraz juz chyba nie? Do tego Caviara
miałby byc Maxtor.

Z góry dzięki,
Darek