Re: Zasilacz - na gwarancji?

Autor: Jacek Domański (jadoone_at_polbox.com)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 10:22:36 MET

> Niesiesz CAŁĄ obudowę - wymontowanie zasilacza
> grozi utratą gwarancji (szczególnie, jak jest jakiś sticker łączący
> obudowę zasilacza z "pudłem").
> Oczywiście można zadzwonić i się zapytać, czy musisz zawieść całe
> pudło ...

Witam,

Pewnie i tak ten zasilacz trafi w koncu do mnie - i to bez obudowy ;-))
Zapewniam, ze to duzo lepsze rozwiazanie - nie potrzeba sie meczyc z
wykrecaniem. (bo traci sie cenne minuty - a tu caly czas walka o czas
idzie).
Gosciu w serwisie i tak bedzie musial wykrecic zasilacz, bo glupota byloby
przysylanie do nas calej obudowy - po uprzednim wyjeciu wszystkich
komponentow (plyta, karty, etc). Zasilacze i tak maja na sobie stickers'a z
data (nawet jesli sa tam tylko literki) i calosc tej nalepki swiadczy o nie
naruszeniu gwarancji. Aczkolwiek - nawet jesli nalepka jest zerwana, to i
tak sie przyjmuje - dopiero obejrzenie w srodku i stwierdzenie ze "kos
grzebal" powoduje utrate gwarancji. (przynajmniej u nas tak jest) Co nie
znaczy ze zachecam do zagladania do zasilacza :-)))

Pozdrawiam

Jado