Re: p³yta PCChips M726 i problem z DMA

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 01:37:06 MET

Hej

Witam i pozdrawiam towarzysza niedoli :)

U¿ytkownik "aaa" <aaa_at_aaa.com> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam
>
> Mam problem z nieco archaiczn± ju¿ p³yt± g³ówn±. Pomimo wgrania
najnowszych
> sterowników ide bus-master jak i upgrade biosu, nie mogê w³±czyæ trybu DMA

Ano wlasnie. Ten typ tak ma po prostu - b³±d BIOS-u ktorego producent nie
poprawil i chyba juz nie poprawi :(

ciach
>? No i co zrobic aby w³aczyc owo DMA? Now± p³yte?

Znalazlem takie cos:
http://www.pppr.sk/rainbow/hardware/m726tune.html
przyznam sie ze nie probowalem tego co tam jest opisane. Boje sie zniszczyc
plyte a chwilowo nie mam na naprawe/wymiane. Jesli ktos to robil i wyszlo -
piêknie prosze o kontakt

> A moze bardziej siê op³aca dedykowany kontroler ata-100 ? Sytuacja mia³a
> miejsce zarówno pod Win98SE jak i XP.

Przypuszczam ze kontroler pomoze...

--
Pozdrovionka