Re: ATI RAGE 128 a jakosc obrazu?

Autor: QuaD (quadrax_at_go2.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 09:11:19 MET

>begin Jarek G. napłodził(a):

:)

>zle to ujales , chodzi o to ze czlowiek jest Idlerem (Idle z
>angielskiego) - uszywa moozgu jak najmniej sie da. Jesli ktos sie
>wysili na cos ponad bezmyslny opslook to jest jusz jakas przeslanka ze
>moze akurat on czasami mysli :) .. no ale to nie o to chodzi w tej
>sfietej krucjacie :)

to ze uzywasz Xnews a JarekG Forte Agenta to sie macie
za takich macherow?
BTW: napisz o co chodzi w tej 'sfietej krucjacie' chyba ze
to top secret :P, ale wtedy proponuje zmienic grupe ;)
BTW2: krucjata wcale nie taka swieta bo akurat mialem pod
reka OE i zamiast 1 kliku wystarczyly 3 :P
BTW3: nie bronie OE, ale nie kazdy lubi/zna alternatywne porgramy
do maila/news (the BAT/FA) czy linuxa, a jak odpowiadasz
tak jak teraz mniej doswiadczonym uzytkownikom to sie dziwisz
ze potem masz posty 'Dlaczego nie widze...'

>a to napewno , nie mysle klikam KF , mysle wiec sprawdzam o co chodzi
>.. oo M$ wymyslil kolejny standard majacy na celu w bliskiej
>przyszlosci zadusic konkurencje ? (jak IE i jego wlasne standardy html
>tak teraz NNTP i nowe regoly do ktorych to sie wszyscy musza dostosowac
>bo ja mam wiecej $$)

a to zupelnie odmienny temat ;)

>ja tez nie , wszyscy(wiekszosc:P) mnie tutaj obraszaja a jusz z 10 osob
>przeszlo na inne czytniki po korespondencji ze mna , korespondencji
>zapoczatkowanej pytaniem "czemu nie widze twojego postu?".
>
>Pozdrawiam.
>--
>RusH // BigTowerATX CaseMod
> http://kiti.pulse.pdi.net/707
>http://ut-to.kopnet.gliwice.pl
>0-608-104-855 654-47-06 Piotrek

Rowniez pozdrawiam,
Q.

PS. swoja droga jedno musze Ci przyznac: jak latwo jest wprowadzic
zament oraz jak niedopracowane sa niekiedy produkty MS..., bo
to ze ludziki nie potrfia poradzic sobie z OE, to nie ich wina przeca.
A MS chyba i o to chodzi. Masz kliknac tu! a nie obok ;))