Re: ATI RAGE 128 a jakosc obrazu?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 21:13:33 MET

begin Jarek G. napłodził(a):

> Troche przyduza.. RusH to kurdupel, moglby targac na ramieniu co
> najwyzej kanarka ;))

no dzieki :P

> Ale Chektor ma racje; na ogol ludzie, ktorzy uzywaja czegos innego
> od OE przedstawiaja jakis poziom*

zle to ujales , chodzi o to ze czlowiek jest Idlerem (Idle z
angielskiego) - uszywa moozgu jak najmniej sie da. Jesli ktos sie
wysili na cos ponad bezmyslny opslook to jest jusz jakas przeslanka ze
moze akurat on czasami mysli :) .. no ale to nie o to chodzi w tej
sfietej krucjacie :)

> - moze RusH chce postowac z
> takimi ludzmi i jest to forma 'selekcji'? Zamiast KF wystarczy
> odp. spreparowany post ;) Mniej roboty...

a to napewno , nie mysle klikam KF , mysle wiec sprawdzam o co chodzi
.. oo M$ wymyslil kolejny standard majacy na celu w bliskiej
przyszlosci zadusic konkurencje ? (jak IE i jego wlasne standardy html
tak teraz NNTP i nowe regoly do ktorych to sie wszyscy musza dostosowac
bo ja mam wiecej $$)

> * to nie znaczy, ze obrazam uzytkownikow OE

ja tez nie , wszyscy(wiekszosc:P) mnie tutaj obraszaja a jusz z 10 osob
przeszlo na inne czytniki po korespondencji ze mna , korespondencji
zapoczatkowanej pytaniem "czemu nie widze twojego postu?".

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/707