Re: Komputer na serwer

Autor: Piotr Respondek (pytong_at_kki.net.pl)
Data: Sun 17 Feb 2002 - 00:02:20 MET

Użytkownik "Zbycho BikeRider" <spam_precz_Zbycho_at_BikeRider.com> napisał:

| Serwer? A co on będzie serwował?
| Najprawdopodobniej chodzi ci o router, czyli bramkę internetową służącą
do
| dzielenia łącza, tak?
| Czy o serwer www + ftp?

Źle się wyraziłem - naturalnie chodzi mi o bramkę internetową, do
udostepniania neta. Z tego co wiem on planuje też http - "strona powitalna"
dla spóźnialskich w płaceniu ;-) I być może inne usługi..

| Ja próbowałem wielu wariantów... zapytaj na pl.comp.networking to
| standardową odpowiedzią będzie: kup stare Pentium i postaw router na
| Linuxie... ja tak zrobiłem ale po kilku miesiącach walki z Linuxem dla
jaj
| spróbowałem Win2k i... tak już zostało!

Hmm z tego co wiem, znajomy "nie siedzi" zbytnio w Linuxie, więc
podejrzewam że postawi na Win2k. A ja może przy okazji zapytam, co będzie
lepsze: Win2k, czy stary poczciwy NT 4.0 ?

| Stare Pentium! nie ma wiatraka na procesorze, wiatrak zasilacza
przepinasz
| na 7 Volt i jest prawie bezgłośny.

W sumie to teraz nieco żałuje, że sprzedałem mój stary P2 - teraz mógłbym
odstąpić. Ten komputerek był bardzo cichy :) P2 miał tylko sam radiator,
dosyć pokaźnych rozmiarów. Obecnie mam Athlona XP, a chłodzenie do tego to
istna suszarka.

Dziękuje za odp. i pozdrawiam.