Re: przyspieszone filmy

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 22:43:44 MET

Witam !
Z tego co wiem Cinus Player miał chyba regulację szybkości odtwarzania
filmu...
A tak wogóle w tych przyspieszonych filmach fonia też jest przyspieszona ?
Sprawdzałaś na innych komputerach ? Też się tak dzieje z tymi filmami ?

> kilkusekundowe przesuniecie wizji w stosunku do fonii.
Czy te przesunięcie dźwięku jest stałe ? Bo jeżeli tak to można odpalić
Virtual Duba i tam jest Audio Interleaving, czyli można opóźnić/przesunąć do
przodu dźwięk względem obrazu...
Jak przesunięcie jest zmienne (np obraz leci szybciej niż dźwięk) (miałem
jakiś film , im dłużej go oglądałem tym dźwięk był coraz bardziej opóźniony)
to jest Frame Corrector -> zmienia ilość fpsów, więc dźwięk "idzie z tą samą
szybkością" co obraz.
Może to coś pomoże (?)

Pozdrowienia

Desperado