przyspieszone filmy

Autor: Magda P (prussak_at_wp.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 21:37:56 MET

Dla mnie to sprawa zycia i smierci.
Mam na kompie kilka bardzo ciekawych filmow, ktore z nieznanego mi powodu
odtwarzane sa w przyspieszonym tempie. Inne graja jak nalezy, a tym sie
strasznie spieszy. Wszytkie maja rozszerzenie AVI, ale nie jest to regula
poniewaz mam wiele innych avi, ktore ida z normalna predkoscia.
Probowalam te felerne ogladnac na VPlayerze, bo mozna w nim ustawiac
predkosc odtwarzania, ale nie bardzo sie da, poniewaz mam wtedy
kilkusekundowe przesuniecie wizji w stosunku do fonii.
Tak z nimi bylo i pod Win98 i pod Win2k. Instalowalam kilka codekow. Bez
zmian.
Moje pytania:
1. Czy ktos spotkal sie z czyms podobnym?
2. Jak sobie z problemem poradzil?
3. Czy zna ewentualnie jakis inny program do filmow z regulowana predkoscia
odtwarzania? Jaki moglibyscie polecic?
Z gory wielkie dzieki.