Re: Nowy dysk

Autor: Krzykacz Plamisty (krzykacz_plamisty_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 15:54:40 MET

Użytkownik "Desperado" <pbelino_at_elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Seagate'y są OK, np Barracuda 4 - ciche, praktycznie niesłyszalne (dwóch
> zadowolonych qmpli)

A zwykłe modele (nieco starsze) - tzn. nie-Barracudy?

> Maxtor jest niezły, troszkę szybszy ale troszkę
> głośniejszy (no i ma ATA 133, ale trzeba znaleźć płytę która to obsłuży,
nie
> pamiętam numerów modeli )

Tzn. Jak podłącze (właściwie na jakieś 3 m-ce, potem zmieniam płytę) do
ATA33, to nie będzie działał? Zresztą czytałem w ost. Enterze, że żaden dysk
nie wykorzystuje na razie przepustowości ATA133 i nie wystarczy ATA100.

--
Pozdrawiam
and 'Have a nice day'.