Re: Nowy dysk

Autor: Desperado (pbelino_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 14:13:02 MET

Ja bym wystrzegał się Samsungów, co do IBMa mam odwrotne zdanie, sławna
seria DTLA która miała coś zwalone ze swoim BIOSem i padały dyski po kilku
miesiącach. Nie wiem jak jest teraz ale był bym ostrożny z tym.
Seagate'y są OK, np Barracuda 4 - ciche, praktycznie niesłyszalne (dwóch
zadowolonych qmpli) , Maxtor jest niezły, troszkę szybszy ale troszkę
głośniejszy (no i ma ATA 133, ale trzeba znaleźć płytę która to obsłuży, nie
pamiętam numerów modeli )

Pozdrowienia

Desperado