Re: Nowy dysk

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 13:43:44 MET

Użytkownik "Krzykacz Plamisty" <krzykacz_plamisty_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:a4lbrh$urs$1_at_absinth.dialog.net.pl...

> Jestem na etapie zakupu nowego dysku 40GB. Chciałem zapytać, czy możecie
mi
> coś polecić. Wiem, że właściwie "liczą" się tylko firmy: Samsung, Seagate,
> Caviar, IBM. Czy są jakieś dyski, których szczególnie powienienem się
> wytrzegać. Kompa wykorzystuje do programowania (np. Delphi), gier,
edytorów,
> arkuszy kalk.

Czesc

Wczoraj dokupilem do zestawu Maxtora 40 GB ATA133.
Dziala na jednej tasmie (jako slave) z Barracuda IV 40 GB.
Kupilem go z ciekawosci (zamiast drugiej Barracudy IV)...
Jest OK - odrobine glosniejszy od BIV...

Ja wybieralbym pomiedzy Seagate i Maxtor. Co do IBM to kto wie czy
nie wypuszcza drugiej takiej "udanej" serii jaka byla DTLA...

pozdrawiam
Gozdek