Re: Jak nagrywać CD-"music"

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 10:22:56 MET

Użytkownik Konrad <snake134_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4ja11$rbo$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...
> Witam wszystkich!!!
> Mam problem. posiadam Teac CD/RW 8x8x32 i mam problemy z nagraniem płyty
> muzycznej. Czasami przez całą płytę słyszę dokuczliwe trzaski i szmery rodem
> z winylowego analogu :-) Jakim systemem mam nagrywać RAW DAO, RAW SAO,
> SAO??????? Dięki z góry za poradę.

To jest problem złego zrzucenia źródłowej płyty -rysy, zbyt duża prędkość itp.
Do płyt audio polecam Ci płytki TDK - reflex ultra - kilkunastoletni odtwarzacz cd odgrywa
mi te płyty.

PeJot