Pamieta ktos jeszcze takie cos jak VooDoo Rush ???

Autor: Van_Tomas (tomassek_at_poland.com)
Data: Sat 16 Feb 2002 - 00:01:35 MET

Ello
Mam pytanie - czy pamieta ktos jeszcze VooDoo Rush ? Mialem kiedys 3Dfx
VooDoo "1" i wszystko chodzilo na nim super extra mega swietnie jak na tamte
czasy ;-). A teraz musze zainstalowac Rush'a (takie jakies cos 2 in 1) na
kompie i efekt jest taki ze winda smiga ( nieraz pokazuje kolorowe krzaczki
jakby z pamieci karty, ktore po chwilce znikaja) ale zadna giera nie chce
sie odpalic :(( Mam najnowsze stery... glide chyba 2,48 bo nowszego nie ma,
directx'a 8 - a w kazdej grze jest zwis meski prosty i czarny ekran... Jak
toto ustrojstwo uruchomic i zmusic do pracy ??? Nie dziala Glide i
direct3d... Ma ktos jakies doswiadczenia ? Help me....

Pozdrawiam Van_Tomas