Re: Duży dysk na starej płycie

Autor: ...:::| daVid |:::... (david_at_scene.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 22:47:48 MET

Krzykacz Plamisty wrote:

>Witam!
>
>Posiadam płytę główną: Soltek SL54U5. Czy ktoś się może orientuje jak duży
>dysk ona obsługuje? Mam na myśli dyski o pojemnościach powyżej 30GB (głównie
>40 i 60).
>Nie znalazłem tych informacji na stronie producenta.
>
>--
>Pozdrawiam
>and 'Have a nice day'.

ja posiadam stara plyte glowna i nie obsluguje dyskow wiekszych niz
36gb - zawsze musze ustawiac odpowiednia zworke na hdd. podejrzewam
ze u ciebie bedzie podobnie, o ile twardziel ma mozliwosc ustawienia
odpowiedniej zworki (ale wtedy tracisz te 4gb, przy twardzielu 40gb).
wiec teoretyczne bedziesz mogl podlaczyc duzy twrdziel, ale nie
wykorzystasz calej jego objetosci (u mnie jest ograniczenie do 36gb).
pozdr

--