Re: Wymagania sprzetowe do DVD?

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 21:20:27 MET

ile pamięci ???
jaki OS ???

jeśli masz 128 i więcej MB - to raczej bez problemów w każdym OSie

polecam DVD Pioniera

zawsze możesz kupić DVD z dekoderem sprzętowym - a to będzie chulało nawet
przy dużo mniejszej konfiguracji...

Slaff

Użytkownik "Zbycho BikeRider" <spam_precz_Zbycho_at_BikeRider.com> napisał w
wiadomości news:3c6f6345.4906570_at_193.213.112.28...