Wymagania sprzetowe do DVD?

Autor: Zbycho BikeRider (spam_precz_Zbycho_at_BikeRider.com)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 20:41:49 MET

Witam Szlachetne Towarzystwo!

Mam komputer z procesorem Celeron 433_at_500 i kartą graf. Matrox G400. Czy
to wystarczy, żeby odtarzać płynnie filmy z DVD?
Czy wydajność DVD jest różna dla różnych modeli?
A co ze spomaganiem sprzętowym: jakieś dodatkowe karty itp?

W szczególności chodzi mi o moc procesora -- wiem, że tego nigdy za wiele,
ale czy na 0,5 GHz pójdzie? Jeśli nie, to ile potrzeba?
Tylko proc mogę zmienić, karty graficznej nie.

Z góry dziękuję za odpowiedzi. na razicho
Zbycho

--
http://www.buddyzm.z.pl/