Problem z nagrywaniam audio - prosba.

Autor: Wojtek Szydlowski (wojtek_szydlowski_at_go2.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 19:38:29 MET

Witam.
Mam pewien problem z kopiowaniem plyt audio w zwiazku z czym prosze Was o
pomoc. Do kopiowania uzywam dwoch programow. Sciezki na dysk zrzucam przy
pomocy EAC-a, wypalam przy pomocy Feurio w wersji 1.64. Od czasu do czasu
zdarza sie, ze po skopiowaniu plyty, na kopii w pewnym miejscu pojawia sie
kilkunastosekundowy dzwiek i slowa "Illegal copy" i znow ten dzwiek. Czy
mozecie mi jakos pomoc? Czy jest to zabezpieczenie plyty? Jesli tak, jak je
wykryc przed kopiowaniem. Jest do tego jakis program? A moze to problem
mojego oprogramowania?
Bardzo dziekuje Wam za pomoc.
Pozdrawiam
Wojtek