Re: Pomozecie/pomyslicie?

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpf.fm)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 19:16:19 MET

Dnia Wed, 13 Feb 2002 23:20:36 +0100 Marcin Wojtczuk w wiadomości
<1084467.GnKmheAe9J_at_viper> napisał/a:

>To NIE jest załącznik. Załączniki nie wejdą na _żaden_ polski serwer
>newsów w hierarchii pl. ! Post z załącznikiem po prostu nie zostanie
>przyjęty.. (AFAIK).
Niestety nie masz racji. news.tpi.pl na 100% przyjmuje załączniki,
inne nie wiem, ale widziałem wiele razy posty na grupach pl z
załącznikami. A to że to jest załącznik twierdzi mój FA, bo go
pokazuje :)

>Jeśli nie prawda - natychmiast wycinam 644 i daję dwie spacje - nie
>chcę nikogo wprowadzać w błąd.
Swoją drogą to dziwne, czy wie ktoś na jakiej podstawie czytnik
rozpoznaje załączniki ? Czy begin 644 ... end wystarczy czy musi być
jeszcze wpis w nagłówku ? Bo wygląda na to że wystarczy ;)

pozdro

--
KRiZBi