Re: POMOCY

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 19:00:38 MET

Użytkownik KUBA <glogow_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a4eo4n$iq0$1_at_news.tpi.pl...
> pomozcie mi bo szalu juz dostaje!
> Ostatnio od kumpla kupilem plyte + procesor
> Plyta i430vx na soyo procesor 233 amd k6 i za cholere nie chce mi to
> wspolpracowac...tzn uruchamia sie ale w windowsach co chwila wyskakuja
> bledy, przy instalacji co chwila tez wyskakiwaly ale jakos sie zainstalowalo
> Komputer sie wylacza wiesza.Na procesorze napisane jest 3.3v wiec tak

Z tego co pamiętam to K6 nie chodziły na wszystkich płytach iVX. Trzeba było
mieć szczęście lub uaktualnić bios.
3.3V to za dużo. Widziałem różne dziwne wersje K6
i napięcia były (do 233Mhz) od 2.8 - 3.2V dla rdzenia.

Spróbuj dać 2.9V i upewnij się że włączyłeś na płycie "tryb dwu-napięciowy"
(P55C, dual voltage itp.). Bios też załaduj najnowszy.

PeJot