POMOCY

Autor: KUBA (glogow_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 13 Feb 2002 - 23:08:24 MET

pomozcie mi bo szalu juz dostaje!
Ostatnio od kumpla kupilem plyte + procesor
Plyta i430vx na soyo procesor 233 amd k6 i za cholere nie chce mi to
wspolpracowac...tzn uruchamia sie ale w windowsach co chwila wyskakuja
bledy, przy instalacji co chwila tez wyskakiwaly ale jakos sie zainstalowalo
Komputer sie wylacza wiesza.Na procesorze napisane jest 3.3v wiec tak
ustawilem w biosie na poczatku wykazuje 233mhz ale dupa nic wiesza sie tak
jak sie wieszal, probowalem zmieniac napiecie , czestotliwosc i
nic,podejrzewam ze moze pamiec jest dupna ale nie mam innej zeby sprawdzic,
pamiec na dimmie 32 mb( jak sie sprawdza ilu ona jest voltowa?)
Macie moze jakies rady, czym to sprawdzic co jest padniete?moze upgrade ale
czytalem w upgrade'ach ze to pomaga tylko na jakies inne twarde , cdromy
Jest jedno ale kktore nie pasuje mi...w dosie przy starcie napisane jest
k5-233, a windows znajduje poprawnie 233 k6
czekam na podpowiedzi
KUBA