Re: Podkrecanie P-4 Northwood 1.8 --> 2.4 GHz

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 15:15:19 MET

> A nie moglbys sprawdzic jak sie ten Northwood kreci np. przy
> vcore 1.6? To jest jeszcze calkiem bezpieczna wartosc a bardzo by mi sie
ta
> informacja przydala... tzn. czy np. wstanie przy fsb 133 i vcore 1.6,
gdyby
> wstal i dzialal, to byloby super i kupilbym go w ciemno, nawet sie nie
> zastanawiajac nad 1.6A

Sprawdzalem.
Przy FSB 133 wstak nawet przy napieciu 1.5V, ale Windows juz nie wszedł.
Przy 1.6 V - hula aż miło patrzeć jako 2.4 GHz.

Wprawdzie sprawdzalem tylko na zwyklych, niespecjalnie wymagajacych
aplikacjach pod Win98.

Z tego co wiem, to bardziej wiarygodnie jest sprawdzac pod W2K
albo pod jakimis wymagającymi grami, ale chwilowo nie dysponuję ani tym, ani
tym.

Pozdrawiam,

Enio