Re: problemy (?) z monitorem

Autor: Z. Sokolowski (zdzislaw.sokolowski_at_liwest.at)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 15:15:33 MET

> witam
> Nie mam za bardzo porownania ani doswiadczenia z monitorami
> bede wdzieczny za wasza pomoc
> Wlasnie kupilem nowego Samsunga 959 NF 19" i mam kilka watpliwosci
> Wszystko dziala ogolnie w porzadku
> jedyny problem(?) ktory zauwazylem to to ze po jego wylaczeniu na dluzszy
> czas i ponownym
> wlaczeniu monitor odrobine gubi ustawienia tj przeskalowuje obraz
> wyglada to tak ze w rozdzielczosci 1280*1024 gorny pasek tytulowy
> przesuwa sie o polowe swojej szerokosci poza ekran
> [...]
-------------------------------

Cze

    mam ten monitor od ok. 2 miesiecy i jestem zadowolony.
Roznica obrazu miedzy "zimnym " i "rozgrzanym" jest minimalna - moze 1mm.

Geometria jest tez ok.

Radzilbym reklamowac.

Monitory 19`` dobrej klasy - a na pewno Samsung 959 NF do nich sie zalicza
nie maja normalnie
podanych przez Ciebie bledow.

Przy rozdzielczosci 1280x1024 czestotliwosc odswiezania powinna byc
nastawiona na 85 Hz , mozna nastawic
wyzsza ale przy tej funkcjonuje optymalnie.
Sprawdz obraz przy tej czestotliwosci.
Jezeli masz stara karte graficzna to ew. ona moze byc przyczyna bledow
geometrii.