Re: cala prawda o HPT

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 15 Feb 2002 - 14:34:49 MET

> To są po prostu herezje. Cały mit wadliwego kontrolera HPT zaczął się od
> masowego podłączania dysków IBM serii DTLA w których wczesna wersja biosu
> była niezbyt udana co powodowało obrczania winą kontrolery HPT. Faktem
jest

czy herezje? to nie wiem, slyszalem opinie ze HPT jest do d^& ze IBM nagial
specyfikacje ATA i to powoduje problemy, ale nie da sie ukryc ze u mnie na
zestawie zdarly sie 3 dyski DTLA 305040, zmienilem plyte i ten 4, dysk
pracuje b. dobrze ale po HPT zostalo mu piszczenie w niektorych momentach,
juz sam nie wiem do kogo strzelac za taki stan rzeczy czy do abita za bios o
be6-2 1.2 czy do IBM'a (tak wlasciwie to wydajnosc zestawy byla bardzo dobra
nawet przekraczala oczekiwania) ale na dzialajacy dobrze zestaw trzeba
trafic, swoja droga przez moje rece przewinely sie tez 3 abity be6-2 1.2
jeden byl uszkodzony reszta zdechla calkowicie - teraz zmienilem sprzet nie
powiem na jaki:) ale dalej czuje sentyment do starego abitka i IBM'a ktorego
dyski dalej uwazam osobiscie za najlepsze:P

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl